easy to read
Lt En Pl
Pradžia
Pradžia
lt
en pl

Dažniausiai užduodami klausimai apie naudojimąsi konteineriais

Dažniausiai užduodami klausimai apie naudojimąsi konteineriais

Ką daryti, kada, kaip ir kodėl – dažniausiai su konteinerių aptarnavimu susiję klausimai. Pateikiame atsakymus.

  • Ką daryti, jeigu konteineris sulūžo?

Konteinerio gedimo atveju dėl jo keitimo būtina kreiptis į Rinkliavos administratorių ir užpildyti prašymą. Tačiau, jeigu konteineris sugedo, sulūžo arba sudegė dėl vartotojo kaltės, už jo keitimą reikia sumokėti nustatyto dydžio įmoką.

  • Kada reikia išstatyti konteinerius jų aptarnavimo dieną?

Atliekų operatorius darbo dieną Šalčininkų rajone pradeda nuo 6.00 val., todėl konteinerius prašome išstatyti iš savo valdų iki 6.00 val. arba iš vakaro.

  • Ar papildomas atliekas, surinktas į maišus, galima išstatyti kartu su konteineriu (šalia)?

Tais atvejais, kai buityje susikaupusios atliekos netilpo į konteinerį, jas galima palikti šalia aptarnavimui išstatyto konteinerio, tačiau bus skaičiuojamas antras konteinerio pakėlimas, tai reiškia, kad atliekų turėtojas gaus didesnę sąskaitą.

  • Ką daryti, jeigu surinktos atliekos pagal savo dydį netelpa į konteinerį?

Į konteinerius netelpančios atliekos turi būti surinktos atskirai ir pristatytos į didelių gabaritų atliekų surinkimo aikšteles.

  • Kodėl konteineris gali būti neaptarnautas?

Konteineris neaptarnautas gali būti dėl to, kad jame pastebėtos neleistinos atliekos, todėl reikės jas išrūšiuoti ir išstatyti konteinerį kitą mėnesį. Taip pat pasitaiko atvejų, kad atliekų vežimo operatorius tądien nespėjo privažiuoti iki numatytos gyvenvietės arba gatvės, sugedo technika arba susirgo vairuotojas. Tokiais atvejais konteineriai bus aptarnauti pavėluotai.

Visais atvejais kreipiantis į Rinkliavos administratorių BŪTINA nurodyti konteinerio numerį.

RINKLIAVOS ADMINISTRATORIŲ KONTAKTAI

 

easy to read