Šalčininkų rajono savivaldybė

Savivaldybės biudžetinė įstaiga
Vilniaus g. 49, LT- 17116 Šalčininkai
Kodas 188718713
Juridinių asmenų registras
PVM mokėtojo kodas LT 887187113
Tel. (8 380) 51 233 (8 380) 51 233
FAKS. (8 380) 51 244

El.paštas priimamasis@salcininkai.lt

- Veiklos sritys -
  • Administracinės naštos mažinimas
  • Architektūra ir statyba
  • Atliekų tvarkymas
  • Biudžetas
  • Būstas
  • Civilinė metrikacija
  • Civilinė sauga
  • Daugiabučių administravimas
  • Investicijos
  • Finansinės ataskaitos
  • Jaunimas
  • Keleivių vežimas
  • Korupcijos prevencija
  • Kultūra
  • Kultūros paveldas
  • Kapinės
  • Licencijos, leidimai
  • Mobilizacija
  • Mokesčių tarifai
  • Pedagoginė psichologinė tarnyba
  • Priėmimas į valstybės tarnybą
  • Sveikata
  • Socialinė apsauga
  • Švietimas
  • Sportas
  • Tarptautinis bendradarbiavimas
  • Teisinė pagalba
  • Teritorijų planavimas
  • Turizmas
  • Turto valdymas
  • Žemės ūkis
  • Vaiko teisių apsauga
  • Valstybinė kalba
  • Verslas
  • Visuomenės informavimas
  • Vietos bendruomenių savivalda
  • Viešieji aukcionai
  • Viešieji darbai
  • Viešos konsultacijos
  • Viešoji tvarka
  • - Paslaugos -
  • Prašymai
  • Informacijos rinkmenos
  • Viešosios ir adminnistracinės paslaugos
  • E-paslaugos
  • - Bendradarbiavimas -
  • Tarptautinis bendradarbiavimas
  • ES parama
  • Projektai
  • - Klauskite -
  • Jūsų klausimai
  • Klauskite
  • - Viršutinis meniu -
  • home_ico
  • Versija neįgaliesiems
  • Svečių knyga
  • Kontaktų knygelė
  • Svetainės medis
  • - Nuorodos -
  • Nuorodos
  • - Administracinė informacija -
  • Nuostatai
  • Planavimo dokumentai
  • Darbo užmokestis
  • Viešieji pirkimai
  • Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai
  • Finansinių ataskaitų rinkiniai
  • Paskatinimai ir apdovanojimai
  • - Teisinė informacija -
  • Teisės aktai
  • Teisės aktų projektai
  • Išvadoms gauti pateikti teisės aktų projektai
    Vyriausybei pateikti teisės aktų projektai
    Teisės aktų projektų archyvas
  • Tyrimai ir analizė
  • Teisės aktų pažeidimai
  • Tarybos posėdžiai
  • Teisinio reguliavimo stebėsena
  • - Struktūra ir kontaktai -
  • Struktūra ir kontaktai
  • Meras
  • Mero pavaduotojas
    Mero patarėjos
    Mero padėjėjas
    Mero ataskaita
  • Taryba
  • Administracija
  • Savivaldybės įstaigos
  • Savivaldybės komisijos
  • Kontaktų knygelė
  • Gyventojų priėmimo grafikas
  • Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba
  • - Horizontalus meniu -
  • Apie rajoną
  • Teritorija, gyventojai
    Kaimo bendruomenės
    Garbės piliečiai
    Rajono žemėlapis
    Herbas
    Naujienos
    Aktualijos
  • Struktūra ir kontaktai
  • Meras
    Mero pavaduotojas
    Mero patarėjai
    Mero ataskaita
    Taryba
    Administracija
    Savivaldybės įstaigos
    Savivaldybės komisijos
    Kontaktų knygelė
    Gyventojų priėmimo grafikas
    Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba
  • Teisinė informacija
  • Teisės aktai
    Teisės aktų projektai
    Išvadoms gauti pateikti teisės aktų projektai
    Vyriausybei pateikti teisės aktų projektai
    Teisės aktų projektų archyvas
    Tyrimai ir analizės
    Teisės aktų pažeidimai
    Seimo kontrolierių pažymos
    Valstybės kontrolierių sprendimai
    Teismo sprendimai
    Šiurkštūs tarnybiniai nusižengimai
    Teisinio reguliavimo stebėsena
    Tarybos posėdžiai
  • Veikla
  • Veiklos sritys
    Nuostatai
    Savivaldybės tarybos reglamentas
    Savivaldybės administracijos nuostatai
    Planavimo dokumentai
    Darbo užmokestis
    Viešieji pirkimai
    Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai
    Finansinių ataskaitų rinkiniai
    Finansiniai įsipareigojimai
    Vadovų darbotvarkės
    Mero darbotvarkė
    Mero pavaduotojo darbotvarkė
    Administracijos direktoriaus darbotvarkė
    Administracijos direktoriaus pavaduotojo darbotvarkė
    Paskatinimai ir apdovanojimai
    Ūkio subjektų priežiūra
  • Paslaugos
  • Prašymai
    Informacijos rinkmenos
    Viešosios ir administracinės paslaugos
    Licencijos
    Leidimai
    E-paslaugos
  • Tarptautinis bendradarbiavimas
  • Klausimai
  • Jūsų klausimai
    Klauskite
  • Nuorodos
  • Savivaldybės
    Viešosios ir administracinės paslaugos Spausdinimo versija

    ASMENŲ PRAŠYMŲ NAGRINĖJIMO IR JŲ APTARNAVIMO šALČININKŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOJE TAISYKLĖS
    Patvirtintos Šalčininkų rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2008 metų rugsėjo 12 d. įsakymu Nr. DĮV-1661


    Gyventojų aptarnavimas „Vieno langelio" principu
    Vilniaus g. 49, Šalčininkai
    I aukštas, 101 kab.
    Tel.: 8 380 30 169
    El. paštas: kristina.sesickaja@salcininkai.lt ; olga.goj@salcininkai.lt

    Darbo laikas:

    Pirmadieniais, trečiadieniais
    8.00-12.00; 12.45-18.00

    Antradieniais, ketvirtadieniais
    8.00-12.00; 12.45-17.00

    Penktadieniais
    8.00-12.00; 12.45-15.45

    Piliečius aptarnauja vyresniosios specialistės Olga Goj ir Kristina Sesickaja

    Šalčininkų rajono savivaldybės administracijos skyrių teikiamos administracinės paslaugos

     
    Juridinio ir personalo skyriaus teikiamos administracinės paslaugos

    1. Pirminės teisinės pagalbos teikimo administracinės  paslaugos teikimo aprašymas.
    2. Pažymėjimų dėl suderintos susirinkimų vietos, laiko ir formos išdavimo administracinės  paslaugos teikimo aprašymas.

       
    Turto valdymo skyriaus  teikiamos administracinės paslaugos

    1. Licencijos verstis keleivių vežimu autobusais vietinio susisiekimo maršrutais, išdavimo ar jos  galiojimo laiko pratęsimo paslaugos teikimo aprašymas. PRAŠYMO FORMA.
    2. Licencijos verstis keleivių vežimu autobusais vietinio susisiekimo maršrutais, kopijos išdavimo ar jos galiojimo laiko pratęsimo paslaugos teikimo aprašymas. PRAŠYMO FORMA.
    3. Licencijos verstis keleivių vežimu autobusais vietinio susisiekimo maršrutais, arba licencijos kopijos pakeitimo  paslaugos teikimo aprašymas. PRAŠYMO FORMA.
    4. Licencijos verstis keleivių vežimu autobusais vietinio susisiekimo maršrutais, ar licencijos kopijos dublikato išdavimo paslaugos teikimo aprašymas. PRAŠYMO FORMA.
    5. Leidimų vežti keleivius lengvuoju automobiliu taksi išdavimo paslaugos teikimo aprašymas. PRAŠYMO FORMA.
    6. Patikslintų (naujų) leidimų vežti keleivius lengvuoju automobiliu taksi išdavimo paslaugos teikimo aprašymas. PRAŠYMO FORMA.
    7. Leidimų vežti keleivius lengvuoju automobiliu taksi dublikatų išdavimo paslaugos teikimo aprašymas.
    8. Leidimų vežti keleivius vietinio reguliaraus susisiekimo kelių transporto maršrutais išdavimo paslaugos teikimo aprašymas. PARAIŠKOS FORMA.
    9. Patikslintų (naujų) leidimų vežti keleivius vietinio reguliaraus susisiekimo kelių transporto maršrutais išdavimo paslaugos teikimo aprašymas.
    10. Leidimų vežti keleivius vietinio reguliaraus susisiekimo kelių transporto maršrutais dublikatų išdavimo paslaugos teikimo aprašymas.
    11. Licencijos verstis mažmenine prekyba alkoholiniais gėrimais išdavimo administracinės paslaugos teikimo aprašymas. PARAIŠKA.
    12. Licencijos verstis mažmenine prekyba alkoholiniais gėrimais dublikato išdavimo administracinės paslaugos teikimo aprašymas. PARAIŠKA.
    13. Vienkartinės licencijos verstis mažmenine prekyba alkoholiniais gėrimais išdavimo administracinės paslaugos teikimo aprašymas. PARAIŠKA.
    14. Licencijos verstis mažmenine prekyba alkoholiniais gėrimais papildymo (patikslinimo) administracinės paslaugos teikimo aprašymas. PARAIŠKA.
    15. Licencijos verstis mažmenine prekyba tabako gaminiais išdavimo administracinės paslaugos teikimo aprašymas. PARAIŠKA.
    16. Licencijos verstis mažmenine prekyba tabako gaminiais patikslinimo administracinės paslaugos teikimo aprašymas. PARAIŠKA.
    17. Licencijos verstis mažmenine prekyba tabako gaminiais dublikato išdavimo administracinės paslaugos teikimo aprašymas. PARAIŠKA.
    18. Leidimų verstis didmenine prekyba suskystintosiomis naftos dujomis išdavimo administracinės paslaugos teikimo aprašymas. PRAŠYMAS.
    19. Leidimų verstis mažmenine prekyba suskystintomis naftos dujomis išdavimo administracinės paslaugos teikimo aprašymas. PRAŠYMAS.
    20. Leidimų verstis mažmenine prekyba nefasuotais naftos produktais išdavimo administracinės paslaugos teikimo aprašymas. PRAŠYMAS. PRAŠYMAS IŠDUOTI DUBLIKATĄ. PRAŠYMAS DĖL LEIDIMO GALIOJIMO SUSTABDYMO. PRAŠYMAS PAKEISTI LEIDIMĄ.
    21. Leidimų verstis didmenine prekyba nefasuotais naftos produktais išdavimo administracinės paslaugos teikimo aprašymas. PRAŠYMAS. PRAŠYMAS IŠDUOTI DUBLIKATĄ. PRAŠYMAS DĖL LEIDIMO GALIOJIMO SUSTABDYMO. PRAŠYMAS PAKEISTI LEIDIMĄ.
    22. Šeimų ir asmenų, turinčių teisę į socialinį būstą, sąrašų sudarymo administracinės paslaugos teikimo aprašymas.
    23. Socialinio būsto nuomos administracinės paslaugos teikimo aprašymas.

       
    Biudžeto ir finansų skyriaus  teikiamos administracinės paslaugos

    1. Fizinių ir juridinių asmenų prašymų dėl nekilnojamojo turto mokesčio lengvatų priėmimo paslaugos teikimo aprašymą.
    2. Fizinių ir juridinių asmenų prašymų dėl žemės mokesčio lengvatų priėmimo paslaugos teikimo aprašymą.
    3. Fizinių ir juridinių asmenų prašymų dėl žemės nuomos mokesčio lengvatų priėmimo paslaugos teikimo aprašymą.

       
    Bendrojo skyriaus  teikiamos administracinės paslaugos

    1. Archyvinių pažymų juridiniams faktams patvirtinti iš Savivaldybės veiklos išdavimo administracinės paslaugos teikimo aprašymas.
    2. Archyvinių pažymų juridiniams faktams patvirtinti iš likviduotų juridinių asmenų veiklos dokumentų bei likviduotų juridinių asmenų dokumentų kopijų ir išrašų išdavimo administracinės paslaugos teikimas.
    3. Pažymų apie likviduotų juridinių asmenų perdavimą toliau saugoti išdavimo administracinės paslaugos teikimo aprašymas.
    4. Savivaldybės veiklos dokumentų kopijų ir išrašų tvirtinimo bei išdavimo administracinės paslaugos teikimo aprašymas.
    5. Fizinių ir juridinių asmenų pasiūlymų, prašymų ir skundų priėmimo administracinės paslaugos teikimo aprašymas.

       
    Žemės ūkio skyriaus  teikiamos administracinės paslaugos

    1. Ūkininko ūkio įregistravimo Ūkininkų ūkių registe administracinės  paslaugos teikimo aprašymas.
    2. Ūkininko ūkio išregistravimo iš Ūkininkų ūkių registro  administracinės  paslaugos teikimo aprašymas.
    3. Žemės ūkio valdos įregistravimo Lietuvos Respublikos žemės ūkio ir kaimo verslo registre administracinės  paslaugos teikimo aprašymas.
    4. Žemės ūkio valdos išregistravimo iš Lietuvos Respublikos žemės ūkio ir kaimo verslo registro administracinės  paslaugos teikimo aprašymas.
    5. Paraiškų priėmimo tiesioginėms išmokoms gauti už deklaruotus žemės ūkio naudmenų ir pasėlių plotus administracinės  paslaugos teikimo aprašymas.
    6. Žemės ūkio valdos atnaujinimo administracinės  paslaugos teikimo aprašymas.
    7. Medžiojamųjų gyvūnų padarytos žalos žemės ūkio pasėliams ir miškui įvertinimo administracinės  paslaugos teikimo aprašymas.
    8. Paramos teikimo bičių laikytojams už papildomą bičių maitinimą administracinės  paslaugos teikimo aprašymas.
    9. Atsietų įmokų už galvijas, karves žindenes ir telyčias mokėjimo ir specialiosios išmokos už paskerstus bulius dmnistracinės paslaugos teikimo aprašymas.
    10. Dalies palūkanų už suteiktus kreditus kompensavimo ūkininkams administracinės  paslaugos teikimo aprašymas
    11. Nuostolių dėl fitosanitarijos priemonių taikymo dalinio kompensavimo administracinės  paslaugos teikimo aprašymas.
    12. Žemės ūkio technikos įregistravimo administracinės  paslaugos teikimo aprašymas.
    13. Žemės ūkio technikos išregistravimo administracinės  paslaugos teikimo aprašymas.
    14. Žemės ūkio technikos techninių apžiūrų atlikimo administracinės  paslaugos teikimo aprašymas.
    15. Valstybinių numerių ir registracijos liudijimų žemės ūkio technikai išdavimo administracinės  paslaugos teikimo aprašymas.
    16. Žemės ūkio technikos duomenų pakeitimo  administracinės  paslaugos teikimo aprašymas.
    17. Melioracijos statinių techninių dokumentų ir kitos informacijos pateikimo žemės savininkams  ir kitiems naudotojams administracinės  paslaugos teikimo aprašymas.

       
    Investicijų ir strateginio planavimo skyriaus  teikiamos administracinės paslaugos

    1. Prašymų dėl lengvatinės paskolos gavimo iš Šalčininkų rajono savivaldybės smulkaus ir vidutinio verslo fondo nagrinėjimo paslaugos teikimo aprašymas.
    2. Prašymų dėl parodų išlaidų dengimo iš Šalčininkų rajono savivaldybės smulkaus ir vidutinio verslo fondo nagrinėjimo paslaugos teikimo aprašymas.
    3. Prašymų dėl pradinių steigimosi išlaidų dalinio dengimo naujai įregistruotoms SVV įmonėms iš Šalčininkų rajono savivaldybės smulkaus ir vidutinio verslo fondo nagrinėjimo paslaugos teikimo aprašymas.

       

    Komunalinio ūkio skyriaus  teikiamos administracinės paslaugos

    1. Geodezinės, topografinės medžiagos išdavimas ir derinimas.
    2. Kultūros paveldo objekto būklės tikrinimo akto išdavimas.                                        Prašymas
    3. Adresų suteikimas ir keitimas.
    4. Leidimo kirsti, genėti ar pertvarkyti želdinius, augančius ne miško žemėje išdavimas.

       

    Statybos ir architektūros skyriaus  teikiamos administracinės paslaugos

    1. Specialieji architektūros reikalavimai/ spacialieji saugomos teritorijos tvarkymo ir apsaugos reikalavimai. Prašymas.
    2. Leidimo statyti naują statinį, rekonstruoti statinį, atnaujinti (modernizuoti) statinį išdavimas.
    3. Rašytinių pritarimų statinio projektui išdavimas.
    4. Statybą leidžiančių dokumentų perregistravimas.
    5. Pritarimas  detaliojo plano rengimui bei organizatoriaus teisių ir pareigų perdavimas.
    6. Planavimo sąlygų sąvado išdavimas detaliojo planavimo dokumentui rengti.
    7. Teritorijų planavimo dokumentų derinimas Nuolatinėje statybos komisijoje.
    8. Detaliojo plano tvirtinimas.
    9. Žemės sklypo plano, prilyginamo detaliojo teritorijų planavimo dokumentui, rengimas.
    10. Žemės sklypo plano, prilyginamo detaliojo teritorijų planavimo dokumentui, derinimas.
    11. Žemės sklypo plano, prilyginamo detaliojo teritorijų planavimo dokumentui, tvirtinimas.
    12. Planavimo sąlygų sąvado išdavimas kaimo plėtros žemėtvarkos projektui rengti.
    13. Kaimo plėtros žemėtvarkos projektų derinimas.
    14. Kaimo plėtros žemėtvarkos projektų tvirtinimas.
    15. Planavimo sąlygų išdavimas žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektui rengti.
    16. Žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektų derinimas.
    17. Konsultacijų apie leidimų įrengti išorinę reklamą išdavimo tvarką teikimas, reklamų ir iškabų pavadinimų derinimas.
    18. Leidimų išorinei reklamai įrengti išdavimas.

       

    Socialinės paramos ir sveikatos apsaugos skyriaus  teikiamos administracinės paslaugos

    1. Laidojimo pašalpos mokėjimas.
    2. Finansinės paramos užsienyje mirusių (žuvusių) Lietuvos Respublikos piliečių palaikams parvežti į Lietuvos Respubliką teikimas.
    3. Išmokos privalomosios tarnybos kario vaikui skyrimas.
    4. Išmokos vaikui skyrimas.
    5. Formų E001, E401, E 411, susijusių su asmenimis, gaunančiais išmokas už vaikus užsienio šalyse, pildymas.
    6. Globos (rūpybos) išmokos už globojamus vaikus skyrimas.
    7. Vienkartinės išmokos vaikui skyrimas.
    8. Vienkartinės išmokos nėščiai moteriai skyrimas.
    9. Vienkartinės išmokos įsikurti skyrimas.
    10. Pažymos apie gaunamas išmokas išdavimas.
    11. Mokinių nemokamo maitinimo skyrimas.
    12. Paramos mokinio reikmenims skyrimas ir mokėjimas.
    13. Socialinės pašalpos skyrimas ir mokėjimas.
    14. Būsto šildymo išlaidų, geriamojo vandens išlaidų ir karšto vandens išlaidų kompensacijų skyrimas.
    15. Išmokų už komunalines paslaugas nedirbantiems neįgaliesiems, auginantiems nepilnamečius vaikus, skyrimas.
    16. Vienkartinių pašalpų socialiai remtiniems asmenims skyrimas.
    17. Išlaidų, skirtų skaitmeninės televizijos priėmimo įrangai įsigyti, kompensacijos skyrimas ir mokėjimas.
    18. Šalpos pensijų skyrimas.
    19. Šalpos našlaičių pensijos skyrimas.
    20. Šalpos kompensacijos ar šalpos socialinės  pensijos gavėjo pažymėjimo išdavimas.
    21. Šalpos kompensacijos skyrimas ir mokėjimas.
    22. Transporto išlaidų kompensacijos skyrimas.
    23. Lengvojo automobilio įsigijimo, jo techninio pritaikymo išlaidų kompensacijos skyrimas.
    24. Teikimas skirti antrojo laipsnio valstybines pensijas.
    25. Slaugos ar priežiūros (pagalbos) išlaidų tikslinės kompensacijos skyrimas.
    26. Kompensacijos asmenims, sužalotiems atliekant būtinąją karo tarnybą, skyrimas.
    27. Būsto (aplinkos) pritaikymo neįgaliųjų poreikiams organizavimas.
    28. Dienos socialinės globos paslaugų skyrimas ir organizavimas.
    29. Ilgalaikės (trumpalaikės) socialinės globos skyrimas ir organizavimas.
    30. Intensyvios krizių įveikimo pagalbos skyrimas.
    31. Prašymo priėmimo, pareiškimo ir išvadų dėl asmens pripažinimo neveiksniu, globos- rūpybos asmenims nustatymo ir globėjo-rūpintojo skyrimo teikimas.
    32. Socialinės priežiūros paslaugos socialinės rizikos šeimoms skyrimas.
    33. Socialinės priėžiūros paslaugos Savarankiško gyvenimo namuose skyrimas.
    34. Socialinių įgūdžių ugdymo ir palaikymo skyrimas ir organizavimas.
    35. Pagalbos į namus paslaugų skyrimas ir organizavimas.
    36.  Specialiųjų poreikių lygio nustatymas ir teikimas, neįgaliojo pažymėjimo išdavimas ir keitimas, asmenims sukakusiems senatvės pensijos amžių.
    37. Maisto iš intervencinių atsargų labiausiai nepasiturintiems asmenims skyrimas.

       
    Civilinės metrikacijos skyriaus  teikiamos administracinės paslaugos

    1. Naujagimio gimimo registravimas.
    2. Tėvystės pripažinimo registravimas.
    3. Tėvystės nustatymo ir nuginčijimo registravimas.
    4. Užsienio valstybėje gimusio vaiko gimimo registravimas.
    5. Įvaikinimo registravimas.
    6. Prašymo sudaryti santuoką priėmimas ir santuokos registravimas.
    7. Užsienio valstybėje įregistruotos santuokos įtraukimas į apskaitą.
    8. Bažnyčios nustatyta tvarka sudarytos santuokos įtraukimas į apskaitą.
    9. Pažymos apie šeiminę padėtį išdavimas asmeniui, ketinančiam sudaryti santuoką užsienio valstybėje.
    10. Santuokos nutraukimo registravimas, ištuokos liudijimo išdavimas.
    11. Mirties registravimas.
    12. Pakartotinių civilinės būklės akto įrašo įregistravimo liudijimų išdavimas.
    13. Civilinės būklės akto įrašo kopijos, nuorašo, išrašo išdavimas.
    14. Vardo, pavardės, tautybės keitimas.
    15. Civilinės būklės akto įrašo ištaisymas, papildymas, pakeitimas.
    16. Civilinės būklės akto įrašo atkūrimas.
    17. Civilinės būklės akto įrašo anuliavimas.
    18. Užsienio valstybėje įregistruotos ištuokos įtraukimas į apskaitą.
    19. Užsienio valstybėje mirusio asmens mirties įtraukimas į apskaitą.

       
    Seniūnijų teikiamos administracinės paslaugos

    1. Mirties registravimas.
    2. Leidimų laidoti išdavimas.
    3. Notarinių veiksmų atlikimas.
    4. Šeimos sudėtį ir faktinę padėtį patvirtinančių dokumentų išdavimas.
    5. Pažymų dėl žemės ūkio veiklos išdavimas.

    Šalčininkų rajono savivaldybės administracijos seniūnijų teikiamų administracinių paslaugų teikimo aprašymų patvirtinimas

       
    Paskutinis atnaujinimas: 2016-12-03 16:27:08
    © ŠALČININKŲ RAJONO SAVIVALDYBĖ, 2010. SPRENDIMAS: IDAMAS, NAUDOJAMA SMARTWEB SISTEMA.